- all-in abonnement

HomeWerkzaamheden- all-in abonnement

- all-in abonnement

Met een all-in abonnement houden wij uw boekhouding actueel.

In het all-in abonnement zijn alle reguliere werkzaamheden opgenomen, die in een kalenderjaar op fiscaal en administratief gebied dienen te gebeuren.
De benodigde tijd voor onze diensten wordt tevoren uitgerekend en uitgedrukt in een vaste maandtermijn. Incidentele werkzaamheden, welke buiten het abonnement vallen, worden apart gedeclareerd. Hierover wordt u van tevoren ingelicht.

Het administratieabonnement heeft de volgende kenmerken:

  • een vaste prijs vooraf, zodat verrassingen achteraf zijn uitgesloten;
  • het abonnement is een doorgaande opdracht, incidentele declaraties worden tot het minimum beperkt of blijven veelal achterwege;
  • Uw administratie wordt periodiek bijgewerkt en is altijd ‘up-to-date’.

Daarnaast inbegrepen zijn al uw vragen/ problemen over de gangbare zaken met betrekking tot uw administratie. Zo hoeft u niet steeds uw problemen op te sparen tot een later moment. U bent snel en adequaat op de hoogte van wat er speelt.